Dag 04

5 oktober 2022 - Nijmegen, Nederland

Vandaag rijden we naar Fort William, Bert Jan loopt als enige de Ben Nevis op, ik en de anderen lopen naar de Glen Nevis (glen=dal). Het is wandeling van 6 uur (heen en terug) door de schitterende natuur van de Scottish Higlands. Vanaf het verste wandelpunt zie ik een waterpost van een hardloopwedstrijd. Ik ben benieuwd en loop van de route af daar naartoe. (Ik liep bij de voorsten dus tijd genoeg om zo weer aan te sluiten). Wandelwedstrijd is niet de Ben Nevis run, waar ik ooit voornemens was met enkele hardloopvrienden aan mee te doen, maar een andere wedstrijd, een lange afstandsrun. De eerste loper kan elk moment langskomen. Ik wacht een tijdje maar omdat het te lang duurt, loop ik weer terug naar de wandelgroep die nu naar beneden, richting terug Fort Williams loopt. Ik moet nog flink doorlopen voor de aansluiting en wordt gepasseerd door nr. 1 van de hardloopwedstrijd. Ik ben te laat voor een foto. Als nr. 2 zich aankondigt ren ik snel naar voren om alsnog een foto van hem te maken. Na de wandeling is de middag voor de Jacobite Express, de Harry Potter trein.

1. Dcve:
    5 oktober 2022
    P. Het wordt steeds beter. Je moet nog fotos uit nijmegen halen en wat structuur in de titels aanbrengen. Bijv Dag xx: edinburg. Ook de route kan beter. Dat is relatief weinig wetk.